Sjukdom

En sak som jag har lärt mig under tiden som sjuk, är att inte ta något för givet.
Det har varit väldigt jobbigt under det här halvåret, först rädslan att inte veta vad som är fel, men också känslan att oroa hela familjen.
Jag har något fel med min galla och det gör ont, men inte så ont som jag har haft jag blev så himla rädd och spännde mig vilket gjorde att jag fick ännu mer ont.
Skolan har varit väldigt utsatt och det har varit jobbigt, helst dryga lärare som inte förstår och pressar mig och gör mig ännu mer stressad.

Men nu ska jag bara blicka frammåt och göra det bästa av situationen! Tack för allt stöd av mina vänner och familj, det betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0